Contact met Support
We willen onze assessoren zo snel en goed mogelijk ondersteunen. Ontvang ondersteuning via het Supportcentrum, per e-mail en per telefoon.

Neem contact op

Competentie Thermometer BV
Nicolaes Maesstraat 2 - 216
1506 LB Zaandam
Nederland

Verkoop: sales@ctmeter.nl
Support: support@ctmeter.nl
Facturatie: administratie@ctmeter.nl

We zijn op werkdagen (tijdens kantoortijden) telefonisch bereikbaar op +31 (0)75 - 614 8170.

Maak je nog gebruik van Basic Support of Premium Support?

Lees dan de informatie op het Supportcentrum voor meer informatie.

Inloggen Supportcentrum

Het Supportcentrum staat los van onze iPad-applicatie. Je inloggegevens zijn dus niet hetzelfde. We hebben al onze assessoren via e-mail uitgenodigd om inloggegevens voor het Supportcentrum te kiezen. Ben je je wachtwoord vergeten of heb je die e-mail niet gehad? Dan kunnen we je hier verder helpen.

Wachtwoord vergeten?

Het Supportcentrum staat los van onze iPad-applicatie. Je kúnt hetzelfde wachtwoord gebruiken, maar standaard is dat niet zo. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je dat hier opnieuw aanvragen.

Wachtwoord herstellen

Nog geen account?

Als assessor heb je een e-mail van ons ontvangen waarmee je zelf je inloggegevens voor het supportcentrum kon kiezen. Heb je die e-mail niet gehad? Geef dat dan hier aan.

Nieuw account aanvragen

Speciaal voor assessoren
De volgende pagina's stellen je als assessor in staat om veel zaken zelf te regelen of te bekijken. Ze zijn voor iedereen, ongeacht het type support waarvoor je hebt gekozen.

Controleer de bereikbaarheid
Status
Controleer zelf onze bereikbaarheid

We monitoren de bereikbaarheid van services continu. Zo kunnen we het probleem snel onderzoeken zodra zich een storing voor doet. Op onze statuspagina kun je zelf controleren of er momenteel storingen zijn.

Nieuw supportaccount aanvragen
Nieuw supportaccount
Een nieuw supportaccount aanvragen

Als assessor heb je in februari 2016 (of recenter) een e-mail van ons ontvangen met de uitnodiging om zelf je inloggegevens voor het supportcentrum te kiezen. Heb je die e-mail niet gehad? Dan kun je dat hier aangeven.